Опрацювати &"Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою За станом здоров'я (ВІЛ, туберкульоз, ГРВІ) та інвалідністю. Виконати письмово:
1. Які шляхи зараження на ВІЛ та туберкульоз?
2. Як вберегти себе від інфікування?
Опрацювати параграф "Причини виникнення і способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів під час пожежі" Виконати письмово:
1. Що таке трикутник вогню?; 2. Куди потрібно звертатись за допомогою, коли ти підліток?
Опрацювати параграф "Безпека в побуті . Ризики побутового травматизму. Телефоного та телевізійного шахрайства.Проникнення в оселю зловмисників". Виконати письмово:
1.Дати відповіді на питання в кінці параграфу.
2.Скласти алгоритм дій щодо поведінки підлітків під час проникнення зловмисників в оселю.
Опрацювати параграф «Безпека на дворі. Місце підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями» . Виконати письмово :
1. Дати відповіді на питання в кінці параграфу.
2. Моделювання ситуації спілкування з незнайомцями . (в діалогі з рідними)
Опрацювати параграф "Наслідки забруднення довкілля для життя і здоровя людини". Виконати письмово:
1. Дати відповіді на питання в кінці параграфу.
2. Щоб ви зробили для поліпшення навколишнього середовища свого краю.
Коментарi