Опрацювати &"Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою За станом здоров'я (ВІЛ, туберкульоз, ГРВІ) та інвалідністю. Виконати письмово:

1. Які шляхи зараження на ВІЛ та туберкульоз?

2. Як вберегти себе від інфікування?

Опрацювати параграф "Причини виникнення і способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів під час пожежі" Виконати письмово:

1. Що таке трикутник вогню?; 2. Куди потрібно звертатись за допомогою, коли ти підліток?

Опрацювати параграф "Безпека в побуті . Ризики побутового травматизму. Телефоного та телевізійного шахрайства.Проникнення в оселю зловмисників". Виконати письмово:

1.Дати відповіді на питання в кінці параграфу.

2.Скласти алгоритм дій щодо поведінки підлітків під час проникнення зловмисників в оселю.

Опрацювати параграф «Безпека на дворі. Місце підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями» . Виконати письмово :

1. Дати відповіді на питання в кінці параграфу.

2. Моделювання ситуації спілкування з незнайомцями . (в діалогі з рідними)

Опрацювати параграф "Наслідки забруднення довкілля для життя і здоровя людини". Виконати письмово:

1. Дати відповіді на питання в кінці параграфу.

2. Щоб ви зробили для поліпшення навколишнього середовища свого краю.

Кiлькiсть переглядiв: 47

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.